یاهو
چشم برهم میزنی و می بینی سال های زیادی از عمرت گذشته است. یک دفعه به خودت میایی و میگویی راستی چه در کوله بارم دارم؟ آیا توانسته ام آن طور که باید زندگی کنم و توشه آخرتم راجمع کنم.
و من...قدم بر جای پای پدر گذاشتم...با همان عشق با همان علاقه...اما با فضایی شاید متفاوت. و حالا که چندسالی توفیق خدمتگزاری به خلق خدا را دارم از خود می پرسم: سمانه آیا توشه ای برای آخرت جمع کرده ای؟آیا توانسته ای مانند پدر باشی؟؟؟؟؟
معلمان در ایجاد موقعیت و شرایط یادگیری برای دانش آموزان نقش اساسی دارند، ایشان برای ایفای این نقش حساس و مهم نیازمند کسب توانمندی های لازم در شناخت، بررسی و تحلیل شرایط آموزش و یادگیری هستند تا بتوانند فرایند یاد دهی- یادگیری را به استناد به یافته های علمی در محیط واقعی کلاس بهبود بخشند.
همانطور که گفته شده آزمون های عملکردی تأثیر فراوانی در ارزشیابی توصیفی دارند و ما به عنوان یک راهبر آموزشی سعی بر آن داریم تا اطلاعاتی از این قبیل را به طرق مختلف به آموزگاران منتقل کنیم.
در اینجا پاورپوینت آزمون های عملکردی را می گذارم به این امید که مورد استفاده دوستان و همکاران گرامی قرار گیرد.
به نام حق
بر اساس آمار موجود حدود 39 درصد از کلاس های تشکیل شده در مدارس ایران چندپایه می باشند.
و شاید بتوان به جرأت گفت که این کلاس ها مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند و در پله آخر آموزش قرار گرفته اند. و نتیجه آن بی انگیزه شدن آموزگاران و افت تحصیلی در این مدارس است.
حال امید است با حضور راهبران دلسوز و استوار آموزشی در این مدارس تا حدامکان جنبه های مختلف اهمیت و ارزش کار در این مدارس را به ظهور و اثبات رسانده و مسؤلین محترم آموزشی با علم و آگاهی از این مدارس بتوانند زمینه های لازم برای رفع محرومیت های موجود را فراهم نموده تا انشالله در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این مدارس و همچنین حضور نیروهای کارآمد در آن باشیم.
و من ایمان دارم با توکل بر خدا و تلاش های راهبران آموزشی و آموزگاران این مهم تحقق یافته و زمینه رسیدن به اهداف مدرسه زندگی در همچین مدارسی فراهم می گردد.
امید است با شناخت های هرچه بیشتر چالش ها و مشکلات موجود
و شناخت روش های تدریس در این مدارس بتوان حداکثر بهره را از ظرفیت های موجود در
راه خدمت به دانش آموزان محروم در مدارس چندپایه ببریم.
فایل پاورپوینت کلاس های چندپایه